Hej!

 Hej! Och kul att du hittat hit. Jag tänkte skriva lite om mina tankar kring hund och hundträning här. Tankar som jag vill dela med om, och även endel tips och tricks som jag plockat upp under mina år som hundägare och hundtränare, och som jag tror att fler kanske kan ha nytta av.

Jag heter Anna och har varit utbildad hundinstruktör sedan 2005. Jag har även utbildat mej till spårinstruktör och klickerinstruktör, samt varit aktiv i SBKs "problemhundsgrupp" 2021 utbildade jag mig vidare till Beteendecoach och Hundpsykolog. Jag arbetar med hund på heltid och har en stor erfarenhet av många olika hundproblem. Jag har särskilt inriktat mig på att jobba med rädda, traumatiserade och osäkra hundar då detta är något som intresserar mig mycket. Framförallt så är det så oerhört givande att se en rädd hund utvecklas, växa och våga mer. Att se denna osäkra individ våga börja ta för sig och njuta av livet.  


Kommentarer